Het internet maakt het steeds makkelijker. Communiceren met uw klanten, personeel en collega's. Dit allemaal via sociale media zoals Facebook, Instagram, Twitter en bijvoorbeeld Linkedin. Binnen veel bedrijven is deze vorm van service, klantcontact en het op de hoogte houden van uw fans niet meer weg te denken. i'm Storm ondersteund u graag!

i'm Storm staat voor u klaar als socialmedia-manager en content creatie bureau. Wij onderhouden uw diverse pagina's en accounts op sociale media en zorgen dat uw klanten een eerste aanspreekpunt hebben. Dit allemaal via sociale media! Doordat wij uw sociale media vullen met inhoud, berichten, agenda-items en nieuws blijft uw klant op de hoogte en kunt u verder met het werk dat voor u belangrijk is. 

Zelfs bij vragen en klachten kunnen wij de eerste filter vormen zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over uw bedrijf op de sociale media. We houden alles bij en stellen de diverse kanalen klantvriendelijk in.

Servicedesk via social media

Klanten vinden uw bedrijf sneller via het internet, dit gaat tegenwoordig niet meer alleen via de website. Sociale media groeit en maakt contact makkelijker! Uw klanten activeren, op de hoogte houden en service bieden zijn de drie basisfactoren voor een sterk merk op het internet! Zo kunt u uw sociale media niet alleen inrichten voor nieuws, updates en informatieverstrekking, maar ook als servicedesk. De eerste plek waar uw klanten heen gaan om uw bedrijf te beoordelen of in de slechtere gevallen een klacht achter te laten. Door sociale media kunnen we hier snel op inhaken en de klant proberen zo vriendelijk en snel mogelijk te helpen en het probleem te doen verdwijnen.

Dit natuurlijk allemaal in overleg met u of uw eigen telefonische servicedesk.

Uw klanten activeren

Uw klant activeren we met leuke berichten en herkenbare uitstralingen op de diverse kanalen. U geeft wat weg (informatie of een cadeautje) en uw klant reageert. Zo activeert u de klant! Actie is reactie, zo ook op sociale media.

Met leuke acties en campagnes kunnen wij uw bedrijf helpen een betere basis voor sociale media op te zetten en langdurige ondersteuning te bieden. Wij denken met u mee en verzorgen een digitale campagne via alle nodige kanalen. Dit kan met sociale media, maar ook in combinatie met digitale nieuwsbrieven en crossmediacampagnes.


Sociale media kunnen ook zeker wat betekenen voor uw bedrijf. Heeft u vragen? Bel gerust of plan een afspraak om de mogelijkheden van Facebook, Twitter of zelfs Instagram te bespreken. Zo worden de lijntjes tussen u en uw klant nóg korter en weet u te allen tijde wat uw klant van u verwacht en van uw diensten/producten.

Social media als service en verkooptool? Dat kunnen wij verzorgen!

Basisbeheer sociale media + basislicentie management software

Binnen het basisbeheer verzorgen we de sociale media vanuit Facebook, hierin koppelen we de pagina aan Twitter of Instagram en verwerken we aangeleverde inhoud (foto's evt. teksten) in een vast ontwerpstramien met een eigen tekst op de Facebookpagina.

  • Aanleveren foto's + informatie
  • Max. 3 berichten per week
  • Gebruik 4 stockfoto's
  • Support tussen (10:00 en 16:00)
    (ma t/m vrij - gemiddeld binnen 4 uur)
  • Koppelen Facebook aan Instagram of Twitter (automatisch doorplaatsen)


Uitgebreid beheer social media

Binnen het uitgebreid beheer verzorgen we de sociale media voor max. 3 kanalen. Facebook, Twitte, Instagram en/of Linkedin. We verwerken aangeleverde inhoud (foto's evt. teksten) binnen 2 werkdagen inclusief ontwerp in een vast stramien met tekst en een selectie hastags.

  • Aanleveren foto's + informatie
  • Max. 5 berichten per week
  • Gebruik diverse stockfoto's
  • Support tussen (09:30 en 16:00)
    (ma t/m zat - gemiddeld binnen 3 uur)
  • Maandelijks overzicht per mail

Ondersteuning na werktijd !! per maand

Beheer en ondersteuning, ook buiten standaard werktijden. Originele contentmogelijkheden op diverse kanalen. Regelmatig telefonisch contact, support zo snel mogelijk, ook buiten vaste werktijden en minimaal 1 bezoek per maand voor overleg. Actief verzamelen informatie. Verwerken van content binnen 1 werkdag inclusief ontwerp in herkenbaar stramien met tekst en hastags.

  • Actief verzamelen content en beeld
  • Max. 10 berichten per week
  • Gebruik diverse stockfoto's
  • Support tussen (08:00 en 21:00)
    (ma t/m zon. - gemiddeld binnen 3 uur)
  • Automatische reacties op Facebook
  • Berichten vooruitplannen
  • Wekelijks overzicht in gesprek

 

Plan een gesprek of Bekijk ons Portfolio