i'm Storm ondersteund graag bij jullie sociale media

Het internet maakt het steeds makkelijker: Communiceren met jouw klanten en doelgroep. Dit allemaal via sociale media zoals Facebook, Instagram, Twitter en voor de ondernemers ook Linkedin.
Binnen veel bedrijven is deze vorm van service, klantcontact en het op de hoogte houden van jouw fans niet meer weg te denken. Maar is het voor jullie meer een zorg dan een voordeel? i'm Storm biedt een oplossing!

i'm Storm staat voor jullie klaar als social media-manager en content creatie bureau. Wij onderhouden de diverse kanalen en accounts op sociale media en zorgen dat jouw klanten worden geïnspireerd en geactiveerd. Dit allemaal via sociale media! Doordat wij jullie sociale media vullen met inhoud, berichten, agenda-items en nieuws blijft jouw klant op de hoogte en kun jij verder met andere belangrijke werkzaamheden.

  

Support via sociale media

Bij vragen, opmerkingen of zelfs klachten kunnen wij de eerste filter vormen zodat jullie geen zorgen hebben omtrent de sociale media. We houden alles bij en stellen de diverse kanalen klantvriendelijk in.

Een greep uit de partijen waar wij de sociale media voor verzorgen:
 
 
 

Vindbaarheid en beleving via sociale media

Klanten vinden jouw bedrijf, product of evenement steeds makkelijker via het internet. Niet alleen via de website maar vooral via sociale media als Facebook en Instagram. Sociale media groeit nog altijd en maakt contact makkelijker! De eerste plek waar jouw klanten online terecht komen is sociale media. Daarom moeten we deze potentiële klant helpen en vooral inspireren. Wat is jullie meerwaarde, wat kan iemand verwachten en wat moeten ze vooral hebben!

Dit natuurlijk allemaal in overleg met jou of een collega op de vloer.

Jouw klanten informeren, activeren en entertainen

Jouw klant activeren we met leuke berichten en herkenbare uitstralingen op de diverse kanalen. Je geeft wat weg (informatie, korting of een cadeautje) en jouw klant reageert. Zo activeren we de doelgroep! Actie is reactie, ook op sociale media.

Sociale media kunnen ook zeker wat betekenen voor jullie organisatie. Zijn er vragen? Bel gerust of plan een afspraak in om de mogelijkheden van Facebook, Linkedin of zelfs Instagram te bespreken.
Zo worden de lijntjes tussen jullie organisatie en de klant nóg korter en weten jullie ten allen tijde wat de klant van jullie verwacht.

  

Ontdek de mogelijkheden en neem contact op.