Facebook

 

 

Instagram

 

 

Twitter

Het internet maakt het steeds makkelijker. Communiceren met uw klanten, personeel en collega's. Dit allemaal via sociale media zoals Facebook, Twitter en bijvoorbeeld Linkedin. Binnen veel bedrijven is de vorm van service, klantcontact en het op de hoogte houden van uw sociale fans niet meer weg te denken. Daarbij helpen wij!

i'm Storm staat voor u klaar als socialmedia-manager. Wij onderhouden uw pagina's en accounts en zorgen dat uw klanten een eerste aanspreekpunt hebben. Dit allemaal via sociale media. Doordat wij uw sociale media vullen met inhoud, berichten, agenda-items en nieuws blijft uw klant op de hoogte en kunt u verder met het werk dat voor u belangrijk is. Zelfs bij vragen en klachten kunnen wij de eerste filter vormen zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over uw bedrijf op de sociale media.

Servicedesk via social media


Klanten vinden u sneller via het internet, dit kan via een website, maar natuurlijk zijn sociale media een onmisbare factor. Uw klanten activeren, helpen en op de hoogte houden zijn drie basisfactoren voor een sterk merk op het internet. Zo kunt u uw sociale media niet alleen inrichten voor nieuws, updates en informatieverstrekking, maar ook als servicedesk. De eerste plek waar uw klanten heen gaan om uw bedrijf te prijzen of in de slechtere gevallen een klacht achter te laten. Door sociale media kunnen we hier snel op inhaken en de klant proberen zo vriendelijk en snel mogelijk te helpen en het probleem te doen verdwijnen. Dit natuurlijk allemaal in overleg met u of uw eigen telefonische servicedesk.

Uw klanten activeren

Sociale media kunnen uw klanten activeren om actie te ondernemen. U geeft wat weg (informatie of een cadeautje) en uw klant reageert. Actie is reactie, zo ook op sociale media. Met leuke acties en campagnes kunnen wij uw bedrijf helpen een betere basis voor sociale media op te zetten. Wij denken met u mee en verzorgen een digitale campagne. Dit kan met sociale media, maar ook in combinatie met digitale nieuwsbrieven en crossmediacampagnes.
Sociale media kunnen ook zeker wat betekenen voor uw bedrijf. Heeft u vragen? Bel gerust of plan een afspraak om de mogelijkheden van Facebook, Twitter of zelfs Instagram te bespreken. Zo worden de lijntjes tussen u en uw klant nóg korter en weet u te allen tijde wat uw klant van u verwacht en van uw diensten/producten.

Social media als service en verkooptool? Dat kunnen wij verzorgen.

Plan een gesprek of Bekijk ons Portfolio

Het internet maakt het steeds makkelijker. Communiceren met uw klanten, personeel en collega's. Dit allemaal via sociale media zoals Facebook, Twitter en bijvoorbeeld Linkedin. Binnen veel bedrijven is de vorm van service, klantcontact en het op de hoogte houden van uw sociale fans niet meer weg te denken. Daarbij helpen wij!

i'm Storm staat voor u klaar als socialmedia-manager. Wij onderhouden uw pagina's en accounts en zorgen dat uw klanten een eerste aanspreekpunt hebben. Dit allemaal via sociale media. Doordat wij uw sociale media vullen met inhoud, berichten, agenda-items en nieuws blijft uw klant op de hoogte en kunt u verder met het werk dat voor u belangrijk is. Zelfs bij vragen en klachten kunnen wij de eerste filter vormen zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over uw bedrijf op de sociale media.

Servicedesk via social media


Klanten vinden u sneller via het internet, dit kan via een website, maar natuurlijk zijn sociale media een onmisbare factor. Uw klanten activeren, helpen en op de hoogte houden zijn drie basisfactoren voor een sterk merk op het internet. Zo kunt u uw sociale media niet alleen inrichten voor nieuws, updates en informatieverstrekking, maar ook als servicedesk. De eerste plek waar uw klanten heen gaan om uw bedrijf te prijzen of in de slechtere gevallen een klacht achter te laten. Door sociale media kunnen we hier snel op inhaken en de klant proberen zo vriendelijk en snel mogelijk te helpen en het probleem te doen verdwijnen. Dit natuurlijk allemaal in overleg met u of uw eigen telefonische servicedesk.

Uw klanten activeren

Sociale media kunnen uw klanten activeren om actie te ondernemen. U geeft wat weg (informatie of een cadeautje) en uw klant reageert. Actie is reactie, zo ook op sociale media. Met leuke acties en campagnes kunnen wij uw bedrijf helpen een betere basis voor sociale media op te zetten. Wij denken met u mee en verzorgen een digitale campagne. Dit kan met sociale media, maar ook in combinatie met digitale nieuwsbrieven en crossmediacampagnes.
Sociale media kunnen ook zeker wat betekenen voor uw bedrijf. Heeft u vragen? Bel gerust of plan een afspraak om de mogelijkheden van Facebook, Twitter of zelfs Instagram te bespreken. Zo worden de lijntjes tussen u en uw klant nóg korter en weet u te allen tijde wat uw klant van u verwacht en van uw diensten/producten.

Social media als service en verkooptool? Dat kunnen wij verzorgen.

Plan een gesprek of Bekijk ons Portfolio

Het internet maakt het steeds makkelijker. Communiceren met uw klanten, personeel en collega's. Dit allemaal via sociale media zoals Facebook, Twitter en bijvoorbeeld Linkedin. Binnen veel bedrijven is de vorm van service, klantcontact en het op de hoogte houden van uw sociale fans niet meer weg te denken. Daarbij helpen wij!

i'm Storm staat voor u klaar als socialmedia-manager. Wij onderhouden uw pagina's en accounts en zorgen dat uw klanten een eerste aanspreekpunt hebben. Dit allemaal via sociale media. Doordat wij uw sociale media vullen met inhoud, berichten, agenda-items en nieuws blijft uw klant op de hoogte en kunt u verder met het werk dat voor u belangrijk is. Zelfs bij vragen en klachten kunnen wij de eerste filter vormen zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over uw bedrijf op de sociale media.

Servicedesk via social media


Klanten vinden u sneller via het internet, dit kan via een website, maar natuurlijk zijn sociale media een onmisbare factor. Uw klanten activeren, helpen en op de hoogte houden zijn drie basisfactoren voor een sterk merk op het internet. Zo kunt u uw sociale media niet alleen inrichten voor nieuws, updates en informatieverstrekking, maar ook als servicedesk. De eerste plek waar uw klanten heen gaan om uw bedrijf te prijzen of in de slechtere gevallen een klacht achter te laten. Door sociale media kunnen we hier snel op inhaken en de klant proberen zo vriendelijk en snel mogelijk te helpen en het probleem te doen verdwijnen. Dit natuurlijk allemaal in overleg met u of uw eigen telefonische servicedesk.

Uw klanten activeren

Sociale media kunnen uw klanten activeren om actie te ondernemen. U geeft wat weg (informatie of een cadeautje) en uw klant reageert. Actie is reactie, zo ook op sociale media. Met leuke acties en campagnes kunnen wij uw bedrijf helpen een betere basis voor sociale media op te zetten. Wij denken met u mee en verzorgen een digitale campagne. Dit kan met sociale media, maar ook in combinatie met digitale nieuwsbrieven en crossmediacampagnes.
Sociale media kunnen ook zeker wat betekenen voor uw bedrijf. Heeft u vragen? Bel gerust of plan een afspraak om de mogelijkheden van Facebook, Twitter of zelfs Instagram te bespreken. Zo worden de lijntjes tussen u en uw klant nóg korter en weet u te allen tijde wat uw klant van u verwacht en van uw diensten/producten.

Social media als service en verkooptool? Dat kunnen wij verzorgen.

Plan een gesprek of Bekijk ons Portfolio