Facebook

 

 

Instagram

 

 

Twitter

...

Volledige restyle

Om onder de aandacht te blijven kunnen restyles van huisstijlen wonderen doen. Weer zichtbaar worden voor uw klanten en een stijl die past bij uw huidige doelstelling.

Neem contact op

...

Cross-media Campagne

Echt gezien worden doen we door cross-media in te zetten. Opvallen door verschillende kanalen. Zoals internet, TV & Radio maar ook zeker drukwerk.

Neem contact op

...

Marketing campagne

Marketing inzetten om gezien te worden. Daar denken we graag over mee. Of het nu gaat om eMarketing of een ouderwetse postmailing met een advertentie-combinatie

Neem contact op

In de reclamewereld is het belangrijk om op te vallen tussen uw concurrenten: uw doelgroep moet aan u denken als het uw producten of diensten betreft. Zo kunnen we brainstormen over een goed concept waarmee uw bedrijf kan opvallen. De combinatie van "oude" en nieuwe media zorgen ervoor dat u op verschillende vlakken makkelijk opvalt.

Een goede keuze scheelt geld en creëert de juiste aandacht.

Zo kunt u kiezen uit een kleine en simpele campagne of een grotere campagne waar u meer aandacht mee genereert of juist een langere termijn waarbij u uw reclame-items gebruikt om gezien te worden.

U kunt onder andere kiezen uit één of meerdere items voor een goede reclamecampagne. Wij zetten natuurlijk onze kennis in, geven u marketingadvies en plaatsen indien nodig de juiste bedrijven op de juiste plek om samen met u het beste uit uw campagne te halen.

Kies uit onder andere:

  • Online herkenbaarheid voor een goede en vindbare website.
  • Een goed concept met doordachte campagnenaam, slogans en huisstijl.
  • Online eMarketing via digitale nieuwsbrieven en social media als Twitter, Facebook en Linkedin.
  • Laat weten dat u er bent of dat uw actie eraan zit te komen!
  • Combineer media als drukwerk, flyers, folders, posters of zelfs billboards, gevelreclame en autobestickering.
  • Kranten- en tijdschriftadvertenties of huis-aan-huisverspreiding van uw campagne. Val bij uw doelgroep in de bus.
  • Gebruik van audio- en visuele commercials als (regionale) radio en tv-reclame.

Een goede campagne kan verschillende reclame-items goed onder de aandacht brengen bij uw doelgroep. Mooie grote abriposters in bushaltes, een herhaaldelijke huis-aan-huisverspreiding in combinatie met een duidelijke onlinestrategie als een website en social media. Kies wat er bij uw campagne past. We brainstormen graag met u mee over de beste ideeën en werken vanuit daar leuke plannen uit: dit kan simpel (bijvoorbeeld huis-aan-huisverspreiding van een folder of juist theezakjes als visitekaartje of juist autobestickering en een herkenbare huisstijl).

Plan een gesprek of Bekijk ons Portfolio

...

Volledige restyle

Om onder de aandacht te blijven kunnen restyles van huisstijlen wonderen doen. Weer zichtbaar worden voor uw klanten en een stijl die past bij uw huidige doelstelling.

Neem contact op

...

Cross-media Campagne

Echt gezien worden doen we door cross-media in te zetten. Opvallen door verschillende kanalen. Zoals internet, TV & Radio maar ook zeker drukwerk.

Neem contact op

...

Marketing campagne

Marketing inzetten om gezien te worden. Daar denken we graag over mee. Of het nu gaat om eMarketing of een ouderwetse postmailing met een advertentie-combinatie

Neem contact op

In de reclamewereld is het belangrijk om op te vallen tussen uw concurrenten: uw doelgroep moet aan u denken als het uw producten of diensten betreft. Zo kunnen we brainstormen over een goed concept waarmee uw bedrijf kan opvallen. De combinatie van "oude" en nieuwe media zorgen ervoor dat u op verschillende vlakken makkelijk opvalt.

Een goede keuze scheelt geld en creëert de juiste aandacht.

Zo kunt u kiezen uit een kleine en simpele campagne of een grotere campagne waar u meer aandacht mee genereert of juist een langere termijn waarbij u uw reclame-items gebruikt om gezien te worden.

U kunt onder andere kiezen uit één of meerdere items voor een goede reclamecampagne. Wij zetten natuurlijk onze kennis in, geven u marketingadvies en plaatsen indien nodig de juiste bedrijven op de juiste plek om samen met u het beste uit uw campagne te halen.

Kies uit onder andere:

  • Online herkenbaarheid voor een goede en vindbare website.
  • Een goed concept met doordachte campagnenaam, slogans en huisstijl.
  • Online eMarketing via digitale nieuwsbrieven en social media als Twitter, Facebook en Linkedin.
  • Laat weten dat u er bent of dat uw actie eraan zit te komen!
  • Combineer media als drukwerk, flyers, folders, posters of zelfs billboards, gevelreclame en autobestickering.
  • Kranten- en tijdschriftadvertenties of huis-aan-huisverspreiding van uw campagne. Val bij uw doelgroep in de bus.
  • Gebruik van audio- en visuele commercials als (regionale) radio en tv-reclame.

Een goede campagne kan verschillende reclame-items goed onder de aandacht brengen bij uw doelgroep. Mooie grote abriposters in bushaltes, een herhaaldelijke huis-aan-huisverspreiding in combinatie met een duidelijke onlinestrategie als een website en social media. Kies wat er bij uw campagne past. We brainstormen graag met u mee over de beste ideeën en werken vanuit daar leuke plannen uit: dit kan simpel (bijvoorbeeld huis-aan-huisverspreiding van een folder of juist theezakjes als visitekaartje of juist autobestickering en een herkenbare huisstijl).

Plan een gesprek of Bekijk ons Portfolio

...

Volledige restyle

Om onder de aandacht te blijven kunnen restyles van huisstijlen wonderen doen. Weer zichtbaar worden voor uw klanten en een stijl die past bij uw huidige doelstelling.

Neem contact op

...

Cross-media Campagne

Echt gezien worden doen we door cross-media in te zetten. Opvallen door verschillende kanalen. Zoals internet, TV & Radio maar ook zeker drukwerk.

Neem contact op

...

Marketing campagne

Marketing inzetten om gezien te worden. Daar denken we graag over mee. Of het nu gaat om eMarketing of een ouderwetse postmailing met een advertentie-combinatie

Neem contact op

In de reclamewereld is het belangrijk om op te vallen tussen uw concurrenten: uw doelgroep moet aan u denken als het uw producten of diensten betreft. Zo kunnen we brainstormen over een goed concept waarmee uw bedrijf kan opvallen. De combinatie van "oude" en nieuwe media zorgen ervoor dat u op verschillende vlakken makkelijk opvalt.

Een goede keuze scheelt geld en creëert de juiste aandacht.

Zo kunt u kiezen uit een kleine en simpele campagne of een grotere campagne waar u meer aandacht mee genereert of juist een langere termijn waarbij u uw reclame-items gebruikt om gezien te worden.

U kunt onder andere kiezen uit één of meerdere items voor een goede reclamecampagne. Wij zetten natuurlijk onze kennis in, geven u marketingadvies en plaatsen indien nodig de juiste bedrijven op de juiste plek om samen met u het beste uit uw campagne te halen.

Kies uit onder andere:

  • Online herkenbaarheid voor een goede en vindbare website.
  • Een goed concept met doordachte campagnenaam, slogans en huisstijl.
  • Online eMarketing via digitale nieuwsbrieven en social media als Twitter, Facebook en Linkedin.
  • Laat weten dat u er bent of dat uw actie eraan zit te komen!
  • Combineer media als drukwerk, flyers, folders, posters of zelfs billboards, gevelreclame en autobestickering.
  • Kranten- en tijdschriftadvertenties of huis-aan-huisverspreiding van uw campagne. Val bij uw doelgroep in de bus.
  • Gebruik van audio- en visuele commercials als (regionale) radio en tv-reclame.

Een goede campagne kan verschillende reclame-items goed onder de aandacht brengen bij uw doelgroep. Mooie grote abriposters in bushaltes, een herhaaldelijke huis-aan-huisverspreiding in combinatie met een duidelijke onlinestrategie als een website en social media. Kies wat er bij uw campagne past. We brainstormen graag met u mee over de beste ideeën en werken vanuit daar leuke plannen uit: dit kan simpel (bijvoorbeeld huis-aan-huisverspreiding van een folder of juist theezakjes als visitekaartje of juist autobestickering en een herkenbare huisstijl).

Plan een gesprek of Bekijk ons Portfolio